WHILE ON RD

While on RD

Nagfinalize nlang ko sa akong site para open to the public na akong mga bet for the draw, daily probables, monthly  probables, tips and strategy for 3D suertres draws. Pass sa ko sa youjizz kai luya ang bata hihihi. Lingaw-lingaw rani akoa ha. Mudaog man gud ko usahay sa akong mga numero nya sahay akong mga predictions basi sa dagan sa bola kai mabunutan man este mapilian man sa makina. Sugod siguro ko og post unya para sa nindot patdan sa April 25, 2016. Timan-e lng ninyo mga bai’s, guide ra ni akong ginabuhat ug base sa akong guide gipangparisan nako og akoang mga numero. Walay sure number dire. Wala ta ka siguro kung naa ba jud nang mga ingon ana kung naa man gani ready ta mu sakay o handa ta musukol hihihi og sa mga bai’s na muari og mangayo og sure number kai naay kintahay problema sa kinabuhi, maulaw pod siguro ka sa kai mura ra kag nangayo og gahom sa kantidad na dyes pesos hihi kung naa man gani na esure pod pagda og daghang bala para ang tagiya sa sure number makahunahuna pod og hatag nimo ok? Out of topic na kaayo ta. Di ko blogger, di ko bisaya major, di pod ko english major (pero callboy agent ko) hahaha hi escalations team!! Sinukmagay nalang ta ninyo? LoL Nagsmoke break rako kadali mga bai’s. Goodnight and good morning! 

Leave a Reply

